Oldalak

2015. január 5., hétfő

Hogy jön egyik projektből a másik?

Dzseni karácsonyi blúzának anyagából nem sok maradt, hát gondoltam, gyorsan el is használom.
Két szélesebb, és két keskenyebb téglalapot szabtam ki belőle, ezekből egy csövet varrtam, és rájöttem, hogy szoknyának rövid is, átlátszó is. Sebaj, gondoltam, keresek valami hozzáillő anyagot, amiből egy hosszabb alsó szoknyarészt varrok alá, és kész is. A rózsaszín anyagaim, bár egyre többen vannak, amit továbbra is csodálkozva nézek, de sajnos árnyalataikban nem nagyon szeretnek együtt mutatkozni. Egyetlen egyet találtam, ami jól ment hozzá, egy anyukánknak varrt, szeretett, de már szanálásra került ujjatlan blúzt.

a gallér felvarrásán látszik akkori amatőrségünk
Közben viszont találtam még egy vastagabb, fehér anyagot is, ami jól passzolt hozzá. Itt jött a tanakodás, hogy melyiket használjam, vagy akár mindkettőt, és háromrétegű szoknyát varrjak-e. Végül úgy döntöttem, hogy a fehérből sok van, így két darab, kétrétegű szoknya lesz, nagyjából egy sémára. Na, így csinálok én magamnak dupla munkát...
El is készült mindkettő, a csillámos nagyon cuki lett, a franciakockás viszont rendetlenkedik. Menet közben jutott eszembe, hogy miért is utáltuk ezt varrni már először is: a mintája el van csúszva a száliránytól. Én persze minta szerint szabtam... Na sebaj, a csillámos megy a Meskára, a másik meg Krisztihez, ennyi keresztlány mellett nem árt talonban tartani egy-egy szoknyát. :)
cukiság

szinte tökéletes...
Most megint két rendeléssel...

Folt. köv.


1 megjegyzés:

Anita írta...

Már láttam a FB-on a rózsaszín szoknyát,nagyin cuki :) Kíváncsian várom mi készül a piros mintás anyagból.

Megjegyzés küldése