Oldalak

2014. február 10., hétfő

Ide kap, oda kap

Mivel szerencsére semelyik varrnivalóm se határidős, ellenben varrásra való időm kevés van, úgy varrogatok néhány lépésnyit mindegyiken  sorban, ahogy épp kedvem tartja.
Ma először is a hat tányéralátét kapott egy új fordulót, vagyis egy sötét rózsaszín egyen-keretet:


Aztán belefogtam egy szülinapi ajándék előkészületeibe. Eszti keresztlányom táncolni jár, és még szoknyamániás is. Első infóm szerint rumbázni tanulnak, ezért a google-képek segítségével rá is kerestem a rumba szoknyára, mint olyanra. Már tervezgettem, hogy miből szabhatnék íves fodrokat, kiderült, hogy mégse rumba, hanem rock'n'roll van a táncrendben. Ez azért némileg jó hír, tányérszoknyát, jó pörgőset már fejből tudok varrni, és még nekivaló szabásmintám is van. Az igazi persze a pöttyös, ezért előszedtem két felnőttméretű pöttyös nadrágot (igen, ezzel pont eddig jutottam, de azért halad...) :


Aki pedig nem tudja, holnap mit főzzön, íme egy palacsinta de lux variáció. Vastagabb palacsintákat sütünk, megtöltjük cukros darált dióval, harmadokba vágva jénaiba állítjuk, és leöntjük egy adag frissen főzött vaníliapudinggal. (néha sütök rajt egy keveset még, néha nem, mindenhogy jó) (igazából kakaóval is finom)


Utánanézek mire van még időm...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hihi ugyanilyen vasalódeszka huzatom van, csak pink-lila és kék színekben!
Szépek lesznek az alátétek!
A desszert is jól néz ki!

Megjegyzés küldése