Oldalak

2013. augusztus 9., péntek

További maradékok

A kicsinyke szoknya után egy másik hasonlóan mütyür darabot akartam varrni, a nemrégiben a kezembe akadt, kb. 20 éves, kékes, virágos gyűrött anyagból. De mivel a három maradék téglalapból csak egy egyszerű, húzott szoknyácska jött volna ki, inkább kombipartnerek után  néztem (még jó, hogy vannak tartalékaim).
Végül két hozzáillő anyagot is találtam, egy nagyobb darab lila anyagot és egy sárga kombinéruhát. Mindegyikbe belevágtam, ráncoltam (néha a homlokomat is), varrtam, tűztem, végül ez a háromemeletes, tarka szoknya kerekedett.


Mehet ez is a Meskára... holnap, ha természetes fényben színhelyesebb fényképet tudok készíteni róla. Megkérdezhetném, hogy ti hogy oldjátok ezt meg, mert nekem a lilák sehogy sem akarnak sikerülni, de ahogy Kriszti is mondta egyik nap, nem kell nekem többet tudó fényképezőgép, én  nem fényképezni akarok, hanem varrni. Hja, hogy a blogoláshoz, meg az eladáshoz kép is kell? Pfff...

Közben meg még a maradék sárga és lila anyagok is röhögnek rajtam a varróasztal távolabbi sarkában. Na de majd...

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Juhizs írta...

...."Közben meg még a maradék sárga és lila anyagok is röhögnek rajtam a varróasztal távolabbi sarkában.".... :) :)

Ügyi voltál, a második fotón már jobban látszik a szín.

Vica írta...

Szép színes lett!

A második képen tényleg lilább a lila. :-)

Nekem se sikerül mindig eltalálni az igazi színt.De üsse kavics. :-)

Azért ügyesen fotózol, szerintem eladható így is a termék.

Megjegyzés küldése