Oldalak

2013. augusztus 7., szerda

Mentsük meg...


Miután ebben a hőségben már nem tudom, mit is vehetnék fel, hogy kevésbé olvadjak el munkába menet, előkerülnek ritkábban használt ruhadarabok is, mint ez a szellős, piros kockás rövidnadrág. 
Nem is értem, miért mellőzöm évek óta... amíg bele nem bújok, és újfent felfedezem a hiányosságát, ami a szörnyen alulméretezett zseb:



Amint látható, még egy szem papírzsepi sem tud elrejtőzni benne (csak hosszában férne épphogy bele), viszont én melóba menet szeretek zenét hallgatni, ahhoz meg kell zseb. Nem egy ilyen zsebutánzat:


A helyzetet orvoslandó, kibontottam a varrást a gombostűk közt (sárgafejűek, így talán megtaláljátok ), szabtam négy normál méretű zseblapot:


Felvarrtam az új zseblapokat a régi mögé cikkcakköltéssel:


Ezt négyszer ismételtem, aztán szépen újra összevarrtam a zsebeken kibontott varrást, ezúttal az új zseblapok szélét követve. Jobb zseb már kész, bal még mutogatja magát:


A végeredmény pedig:


Normál mélységű zseb, amiből nem szökik ki az a fent mutatott egy szem papírzsepi, ha van merszünk beletuszkolni... :o) Egy nadrág megmentve!
A többi mentés megint csak konyhai.
Egy több zacskónyi maradék mákot és diót (anyukám élelmiszerutánpótlási akciói keretében kerülnek hozzám) tartalmazó három tojásos piskóta. A csavar annyi benne, hogy mirelit ribizlivel jól megszórtam sütés előtt, ellensúlyozandó az őrlemények cukortartalmát. Még sokkal finomabb, mint reméltem:


Valamint egy kissé száraz, maradék sült csirke comb is átlényegült csodás, szaftos ebéddé, miután megmarcangoltam, átpirítottam zöldbabbal, mézeztem és mustároztam:


Konkluzió: amire szánunk egy kis időt, ahelyett, hogy kidobnánk, végül meghálálja a törődést!!!


Folt. köv.

3 megjegyzés:

Bejus70 írta...

És amit újrahasznosítasz, az mindig jobb az új formájában, mint az eredetiben! Például a gatyónak is csak az a szépséghibája, hogy nem kívül vannak azok a rendkívül mutatós zsebek! :))

Vica írta...

A konklúziót én is aláírom. :-)
Nagyon jó ötlet egyébként ez a zseb nagyobbítás. Szinte alig kell bontani. Szeretem az ilyet.

A süti meg nagyon nyálcsorgatósan néz ki. Nyami-nyami. :-)

Juhizs írta...

Nagy ötlet volt ez a zsebdolog :) Nekem is csurog a nyálam :)

Megjegyzés küldése