Oldalak

2013. május 14., kedd

Közbevetőleg


Úgy tűnik, ez az apróságok hete lesz, ahelyett, hogy szépen befejezném a Zsuzsis takarót... :o) De hát mindig közbejön valami.
Barátnőm lányai anyukájuktól megtanulták, hogy ha valamit kitalálnak, amit varrni kell, azt én általában el tudom készíteni nekik.../ nem biztos, hogy jó ez nekem, hírnév ide vagy oda! :o)/
Mindenesetre ezalkalommal egyszeri, és tuti megismételhetetlen varrnivaló adódott, egy baglyos kulcstartó. (Mikor azt hittük mi már sikeresen kikerültük az olyannyira felkapott bagoly-témát...)
Ímhol tehát Ő, nevet tőlem nem kapott, bár mire elkészült egészen összebarátkoztunk:


Hiába védekeztem azzal, hogy a mutatott képen levő baglyok műbőrből vannak, amim nekem nincs, és ha lenne, se tudnám varrni a gépemmel, azt a választ kaptam, hogy jó lesz más anyagból is. Tehát bevasalt pólóanyagokból lett, mert azok voltak a kért színekben.
De hogy én ilyet sohatöbbé!!! És minden tiszteletem (ezelőtt is mondjuk) azon "pályatársaknak", akik ilyeneket árulnak, tehát nagy tételben gyártják ezeket a mütyüröket!!!
Innentől viszont le is veszem a kezem róla, merthogy kulcstartón meddig marad épen szegénykém... vagy inkább tartsam meg? Nálam nagyobb biztonságban lenne...



Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése