Oldalak

2013. január 14., hétfő

Januári lendület


A megújulás második szakasza következik! :o)
A vasalódeszkámon csúful megkopott a régi, szürke, tűzálló huzat, ezért kénytelen voltam újat venni rá, de szerencsémre épp volt akciós, kész huzat a Lidl-ben. 
Kék csíkosat választottam, barátnőm szerint pizsama-jellegű, van némi vastagsága (flíz) és az összes végtagomra szükség volt, hogy a szélen körbefutó vékonyka zsinórral nagyjából az én deszkám méretére sikerüljön összehúzni.
Most így néz ki, még vasalatlanul...


Következő lépésben újonann beszerzett dobozokba pakoltam a hurkolt pamut anyagaimat. Egy nagy tele lett az uncsikkal, egy kisebb pedig a csudaszínes cafatokkal:


Az uncsikból általában bélést szabok, legfőképp fogókesztyűkbe, amik az én kezem alatt sok-sok rétegből készülnek, és tényleg sokáig lehet bennük meleg edényt tartogatni; a kis színesek bevasalva, rátétként végzik javarészt.
Utolsó tavalyi beszerzés egy lengyelpiacon turkált, százforintos szatén boxeralsó... no de milyen?! Garfieldos!!!
Konkrét tervem még nincs vele, de egyszerűen nem hagyhattam ott. ;o)


Amin pedig éppen dolgozom, az Zsuzsi konyhai székeire való, pántokkal rögzíthető párnák csapata, melynek alapanyagát Zsuzsi által turkált méteráru maradék adja:


Ha elkészülnek, és a tetemes maradékot is elkezdem feldolgozni belőle...


Folt. köv.

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Csini az új huzat, nem is pizsamás :)) Azt pedig kíváncsian várom, mi lesz a többi anyagból!

Erika írta...

Garfildos is és szatén is?! És boxeralsó?! Úristen, van olyan pasi, aki felveszi?? Döbbenet ... de alig várom, hogy mi készül majd belőle :)

Kathy írta...

Nahat! Nekem is van egy ilyen huzatom, es kimondottan szeretem, pedig nem is kedvelem a keket.:)
Az anyagokhoz meg jo munkat, majd lesem mi keszul beloluk. :)

Vica írta...

Az a kék csíkos anyag nekem is nagyon bejövős. :-)

Hmm vajon mi lesz a boxer alsóból???

A párnákra is kíváncsi vagyok, légyszi majd készen is rakjatok fel képet. Gyújtöm az ötletet, mert az én székeimre is ráférne egy kis felújítás.

Megjegyzés küldése