Oldalak

2012. július 18., szerda

Napsugarak és jóvátétel

A jóvátétel a joghurttorta renoméjának visszaállítására vonatkozik. :o) Igaz, kicsit trükkös formában, de mégiscsak kapott egy esélyt a dolog, mert Zsuzsi küldött nekem receptet egy újságból sok fényképpel, amitől inspirációt kaptam, hogy a joghurtos krémet kekszek közé töltve könnyen szeletelhető és kultúráltan ehető sütit kaphatunk. A krém receptjét múltkori baklövésemhez kommentelte Tündérke, itt köszönjük meg. :o)


Körtés joghurtot használtam, csodás, könnyű és habos lett a krém, a kekszet épp megpuhította, plusz gyümölcsöt nem tettem bele, így is tökéletes a siker! :o)

A varrósarokban pedig napsugár kollekció készült, minden darabja a meskán:

Az alapul szolgáló anyag minden fordulatát kihasználva szabott Zsuzsi egyszerű kis szoknyákat, nagyvirágost, és kockást is, bordűrös ruhát, ami felnőtteknek is jó tunikának (feltételezve azért a kisebb méretek viselését), és medalionos mellrészű minirucit. Én "csak" megvarrtam őket, és még nem is értem minden kiszabott-ság végére, szóval...


Folt. köv.

4 megjegyzés:

Monaline írta...

Jaj,hát olyan édesek ezek a ruhák. Már meskán is meglestem őket. :) A joghurtos süti is nagyon jól néz ki, úgy ennék belőle! :)

Brenda írta...

Wish I knew how to translate your blog. I do know you did a great job on the outfits and whatever that food is, looks good.

Hegemony77 írta...

A süti nagyon jól néz ki!
A kis ruhák szintén! Bárcsak nekem is kiszabná valaki a varrnivalót... :))

Tündérke írta...

Nagyon szívesen :-)
Én pedig ezt a praktikusan fogyasztható kekszes változatot próbálom ki legközelebb :-)

Megjegyzés küldése