Oldalak

2012. május 1., kedd

Rácsos táska, csücskös neszivel

Újabb, előzmény nélküli táska készült, ezért haladtam ilyen lassan... már megint. :o)

A második darabka ihlető anyag nem adott ki húzott betétet, mint az előző, ezért valami mást kellett kitalálnom. Szalagokat varrtam belőle, és egy betétrészt varrtam a táska két oldalához. De első ránézésre feltűnt, hogy ennyi dísz édeskevés oldalanként:


Így aztán a két oldalra szánt rács egyre csoportosult:

A szalagok kiszabása után már csak cafatkák maradtak, amikből négyzetkéket szabtam, és két derékszögű hajtással az átlók mentén térbeli háromszög díszítést fabrikáltam belőlük:

Amiket farmer csíkok közé varrva, neszeszer alapanyagot kaptam:

A régebbieknél kicsit nagyobb lett, ezért nem is használtam a szokásos szabásmintát, hanem egyenes tetejű, hosszúkás darabbá varrtam:

A neszeszert követte a táska folytatása, aminél a rögzített szalagos betétrészt keretek közé varrtam, béleltem, pántokat kapott... stb.

A végeredmény méretes, de nem túl nagy táska lett, kisebb strandtáskának, vagy pelenkázótáskának is megfelel, de A4-es méretű cuccokból is belefér pár:

Belül kivételesen nincs agyonzsebelve, hisz az apróságokhoz ott a neszi is. Ilyen, mikor beugrik ő is:

Végül a táska maga, kis barátjával előlről és hátulról, megszemlélhető a díszítés térbelisége, és a hátsó cipzáros zseb is:



Gyerekruhákkal...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon ötletes!

Megjegyzés küldése