Oldalak

2012. május 8., kedd

Apró és tabló

Ami szerintem még hasznos (főleg, mióta olvastam Krisztina kommentjét az előző bejegyzés végén) az iskolatáskába, az egy kis pénztárca.

A leeső cafatokkal variáltam farmert, nagyjából egyformára a két csajnak:


A cipzárjuk fémfogas és sárga, Vica-féle ajándékból, nem vagyunk finnyásak, nem kell minden részletnek rózsaszínnek lenni.

Belül egy válaszfallal osztottam ketté, nem annyira papír-, és aprópénznek, hanem pénznek és kulcsnak, hisz utóbbinak se kéne elkallódni az iskolatáska homályában...

Mivel más nem jut eszembe, amit meg tudnék varrni a kislányoknak - pardon nagy kislányoknak -, ezért összegzésül még fotóztam egy tablót is, hogy mi mindent kapnak a leendő iskolásaink:

Zsuzsitól várok egy nagyobb tétel varrnivalót, addig pihen a gép, de ki tudja, lehet, nem elég érdekes a könyvem (valamelyik a rám váró 16-ból), és nem bírom megállni, hogy ne kezdjek addig is valamibe, míg pakkom érkezik, tehát...


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép szettet hoztál össze a lányoknak! Biztosan nagyon várják majd a suli kezdést ezekkel!

a Matula ikrek írta...

Bizony! :o)
Gondoltam néha kell bevinni pénzt, néha kell náluk legyen a lakáskulcs... a Te előző hozzánkszólásod ebben megerősített. Esőkabátot meg nem tudok varrni. :o)
Köszönjük!

Megjegyzés küldése