Oldalak

2012. május 22., kedd

Elsőáldozó

Újabb keresztlányunk került elsőáldozó sorba. Tehát újabb megrendelést kaptunk egy, az alkalomra illő ruhára. A tavalyi kivétel csajszi kívánságára bérelt habcsók ruhával ellentétben, az idei delikvens egyszerű, kényelmes ruhát kért... és kapott. A szabásminta Burdából van, a 2000. februári számból a 149-es modell (122-estől 146-os méretig van a választék). Az anyag egy elfekvőben levő törtfehér szépség, amivel annyit játszottam csak, hogy az eleje középrészen, és az ujjakon keresztbefordítottam a csíkjait.




Eme, soronkívüli projektet befejezve...

Folt. köv.

6 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Krisztinek hat keresztlány, Zsuzsinak egy keresztfiú és egy keresztlány. Mivel az ajándékozásokat közösen visszük, összevonva 8 keresztgyerek...

Vica írta...

Hű jó sokan vannak, én még hallgassak is akkor a 3 keresztgyerekemmel. :-)

Ági írta...

Irigylem, hogy Ti még ruhákat is varrtok. Én már csak takaróba tudom öltöztetni a családom :-((

Díjat küldtünk Nektek, nézzetek be hozzánk.
Ági

a Matula ikrek írta...

Hát igen, a népszerűség átka. :o)
Igen, mi nagyon büszke keresztanyuk vagyunk, igyekszünk legalábbis tündérkeresztanya fokozatot elérni.

Ági, ha gondolod, adunk méreteket. ;o) De viccen kívül meg van egy kezdeményezés, ahova, ha van kedved, varrhatsz egy-két ruhát: http://www.dressagirlaroundtheworld.com/

Zsupszi írta...

Nekem három keresztlányom van (lesz nyáron), de a legnagyobb (15 éves) már magának varr :)

a Matula ikrek írta...

Ja, és ki kell igazítanom Kriszti listáját, mert nekem két keresztfiam van, még ha az egyiknél csak beugróként is kerültem oda. :o)

Megjegyzés küldése