Oldalak

2018. október 7., vasárnap

Medve-szerelem

Mikor Timinek elkészült a békás táskája, a lánya máris lecsapott rá, hogy ő szeretne olyat, csak kamionosban (majd az is készül...). Nem tudhatta, hogy addigra már készülőben volt neki is egy táska, csak nem kamionnal, mert az anyukája macis és elefántos mintát kért, mivel a lány a macikat szereti, a barátja meg elefántbarát.
Első körben ezeket az  anyagokat választottuk:





De aztán felmerült bennem, hogy pöttyös maci és elefánt mókásabb lenne, úgyis elég sötétek az alapszínek:




Aztán rajzoltam állatkákat, de csak egyszerűeket, viszont cukikat:




Láthatólag az elefánt fülméretezése több körben zajlott. :o)
Később aztán az egész figurákat kicsinyítenem kellett egy csöppet, hogy ne lógjanak ki a táska méreteiből, valamint elhagytam a száj és lábvonalakat is, na nem lustaságból, hanem mert mégiscsak egyetemistának lesz a táska, nem ovisnak.




Az előlapon a mintákat tűztem körbe-körbe, míg a szélekig nem értem. A hátlapon csak átlós kockázás fogja össze a rétegeket:




A cipzárok kétoldalra nyílnak, hogy könnyebb legyen A4-es mappákat bepakolni, és két pici zsebet azért varrtam itt is a bélésre, hogy a  mappák mellett ne vesszenek el a táska alján olyan apróságok, mint például kulcs vagy bérlet...




Aztán méretpróbának telepakoltam adóbevallásokkal és egyéb lefűzőtasakos iratokkal, mert A4-es mappám viszonylag kevés van itthon:




Fér bele bőven. :o)

Míg leegyeztetjük a következő, kamionos (!!!) táska részleteit, hamar steppelek egy fiús babatakarót és/vagy dinós ölelgetnivaló párnát varrok.

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése