Oldalak

2018. október 17., szerda

Ölelgetős

Újabb rendelés érkezett sógornőmtől, ezúttal egy ölelgetnivaló dinoszauruszt kért a kislánynak, aki még MINDIG imádja a dinókat... 
Na most én babákat és állatkákat igen-igen limitált darabszámban készítettem eddig. Nem véletlen... Ahhoz még nekem sincs elég türelmem, hagyom hát másra.
De megtettem, amit tudtam... varrtam egy ölelgetnivaló dinó-párnát. :o)

Szerencsére ingyen letölthető dinó mintám van még, amit nem varrtam meg ennek a kiscsajnak:





Ő tűnt leginkább ölelő karok közé formázottnak. Ezúttal a saját gépemen nagyítottam, csak kétszer kellett feljebb húzni a képet a képernyőn és a papírt, hogy átrajzoljam.
Aztán minden bevasalva felaplikáltam őkelmét egy szabálytalan alapra:




Innen már gyerekjáték volt, lekerekítettem, varrtam hozzá cipzáros hátlapot, meg bele egy ugyanolyan formájú párnát, betöltöttem és voilá:




E talányos fotót fel is töltöttem a facebook-ra, hátha találgat valaki, hogy mi is lehet. Családi berkekben liba lett a nyerő tipp, pontosan az egyik őrizetes a Vuk-ból...
De íme ő:


Szeret a fotelomban ülni:




No meg a varróasztal alatt bújócskázni:




Nemsokára kiderül, van-e olyan jó, mint egy plüss-dinó...
Addig varrok Évának egy törzsvásárlói ajándékot...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése