Oldalak

2018. október 23., kedd

Másodpéldány

Igazán másolatokat a legritkább esetben varrunk, akkor is csak saját előző darabjainkat másoljuk legfeljebb. Ebben az esetben is csak a fazon ismétlődött:


 A baloldali piros-fekete kistáskám egy régesrégi hátizsákom két oldalzsebe volt, amiket leoperáltam, mert a hátizsákon szükségtelenek voltak, aztán összefordítva összevarrtam és szintén lebontott pántokkal láttam el. Amolyan kis mindenes, futkozós fazon, rengetegszer használom, legfőképp vásárláskor. Belefér a tárca, a telefon, egy kis csomag papírzsepi és szükség esetén belegyömöszölök egy bevásárló táskát is összehajtogatva.



 Legutóbb, mikor náluk jártunk, Éva sógornőm megdícsérte, hogy milyen praktikus, neki is varrhatnék egyszer egy ilyet.


 Semmi kis ujjgyakorlat, ráadásul annyi mindent varrat velem ajándékba, hogy gondoltam, ezzel most meglepem én őt.
Díszítésnek három virágocska, bélésnek színben igazodó, kockás flanel, egy cipzár és kész is! :o)


Most viszont bokszkesztyűkre fel...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése