Oldalak

2024. július 7., vasárnap

Szülinapi ajándékok ikreknek

 Zsófit meghívták ovis csoporttársai a szülinapi bulijukra. Iker kislányok, de nekem ugye kevés volt az infóm róluk, ahhoz hogy személyre szabjak ajándékot nekik. Szerencsére az anyukájuk segítőkész volt, és adott kapaszkodókat, hogy milyen színeket, milyen figurákat szeretnek a lányok.

Az viszont nem szerencse, hanem elég nagy vászonkészlet kérdése volt, hogy Lilinek tudtam rózsaszíneket sorakoztatni a Minnie egér mellé, Boginak pedig összeállíthattam egy szivárvány-sort az egyszarvúhoz. :D

Hogy a levágott szövött szélekkel nem tömjem újra tele a múltkor kicsit megapasztott dobozukat, mindjárt varrtam pici pénztárcákat is hozzájuk.


Bélésül pedig belevágtam egy Zsuzsitól kapott nagy kedvenc anyagba. Hisz arra valók a legjobb anyagaink is, hogy elhasználjuk, és ide ez a sokszínű, vidám hippibuszos tökéletesen illet is:


Roppant elégedettséggel tölt el, hogy a megajándékozottaknak nagyon tetszettek. :o)


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése