Oldalak

2024. július 28., vasárnap

Megint egy fekete táska

 Timi ezúttal egy sima, fekete táskát kért, egy piros szívvel. Azért az egyszerű meghatározás ellenére igyekeztem érdekességeket is belevinni. Például a tűzéssel, ami a szív formát követi, a táska többi részén pedig dupla, enyhén hullámos vonalakkal rögzíti a merevítést:

 

Maga a szív nyitott széllel felvarrt farmer rátét, amit előtte T betűt mintázva tűztem meg, sűrű, egyenes vonalakkal:

 
Hátul a már jól megszokott pántok közti külső zseb is szív alakú tűzést kapott:


A bélés fekete-fehér, a zsebek és az üveg-, vagy esernyőtartó színben ideillő, fekete alapon szamócás vászonból készült:


A táskához járó neszeszer ezúttal nem a táska anyagából készült, hanem egy színben szintén passzoló, kéttenyérnyi dekorszövet maradékból. A fekete ágmintákat steppeltem körbe, és kétoldalt heveder darabokból hajtott fülek könnyítik meg a cipzár használatát:

Bélése a táskáéval megegyező fekete-fehér vászon:


A táskát az előző, varjús mintájára szabtam, de valamit elnéztem a méretek felírásánál, így a pántok rövidebbek lettek. Azt még egyeztetjük, hogy lecseréljem-e őket hosszabbra, vagy a válla helyett a kezében hordja-e majd Timi az új táskáját.


Folt.  köv.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése