Oldalak

2023. december 8., péntek

Félkész rózsaszínek

 Elkészült a tíz túlméretes (36cm) blokk, mert varrás közben átterveztem az eredeti ötletemet, amiben öt ilyen blokk közé négy másik került volna 3*3-as elrendezésben.


Egy fényképezés erejéig nem bírtam ellenállni a vegyes blokkok gondolatának:


De egyrészt, így csak egy takaróra lett volna elég a 10 blokk, másrészt pedig nagyon tudatosan válogattam meg a színeket a kisasszonyoknak, nem keverhetem össze. :)

Viszont ezek a fotók rávilágítottak, hogy a második tervet is elvetem, mert ha a nagy blokkok közé csak keskeny kereteket is tettem volna, akkor elvészne a másodlagos minta a blokkok sarkánál.

Így aztán összevarrtam négyet-négyet egybe (a maradék kettővel is van már tervem):

 


Kívűlre azért kapnak keretet, hogy elérjék az általam babatakaróknál használt méretet (minimum 80*80cm).


Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése