Oldalak

2023. december 4., hétfő

Dupla rózsaszín

 Két kislány is született az ismeretségi körben,  nekik készülnek takarók, természetesen rózsaszínben. Az alapot hercegnők képezik, amik egy Zsuzsi által nagyból-kicsire szabott paplanhuzat maradékából kerültek ki /még egy fél Csipkerózsikám maradt, vele nem tudom, mit kezdek majd. :)/ :



Először kiegészítettem őket oldalirányban, aztán elkezdtem keretezni. A Hamupipőkésnél sötét-világos rózsaszínek váltják egymást, a Belle-esnél drappos-rózsaszínes lesz az irányvonal.

Egy kör egyforma is lett, mert mindkét helyen világos rózsaszín keret jött sorra:

Aztán többször válogattam és szabtam, majd felvarrtam 40-40 keretet:

Lassan célegyenesben a blokkok, de nekem túl sok a maradék, ami a végleges formára egyenesítésnél leesik, így ezzel a módszerrel nem varrok mostanában.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése