Oldalak

2023. november 7., kedd

Egerentyűs


 Kaptam egy kérést, hogy varrnék-e Mikulás-zoknit, hogy egy kislánynak a következő 10-15 évre meglegyen a csokikhoz az újra-, és újra használható zsákja. Naná!
Igaz, ilyet se varrtam még. :)
Szerencsére az internet tele van ingyenes szabásmintákkal, egyet lepauszoltam a képernyőről a megfelelő méretben, aztán turkáltam karácsonyi anyagokat:

 

Mivel konkrét elképzelés nem volt, és a kezembe akadt ez a cuki egeres maradék-halom, tettem egy javaslatot egy bordós-pirossal párosítva, hogy picinek szupercuki lenne, és tán nagyobb korában sem ciki, annyira nem babás:


Valamint került még kezembe néhány karácsonyi panel is, amit végül megszavaztunk bélésnek (mert jó erős ÉS szép is):


Magam az egeres felé hajlottam volna, és Viviék is azt választották, így hamar összefoltoltam egy csíkos zokni két oldalát, amit vékony flízre rá is steppeltem:


Utána választottunk színt és betűtípust a név felvarrásához:


Egész hamar elkészült, ahhoz képest főleg, hogy mennyit kellett agyalnom, hogy a visszahajtós rész miatt mi merre legyen, és mit hova kell varrni, hogy például az akasztó is jó helyen legyen, meg a név se fejjel lefelé álljon a kész zoknin!

Portré:


Zsánerkép:


Mielőtt ez elkészült, épp befejeztem egy másik még-nem-varrtam-ilyet projektet, azzal...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése