Oldalak

2023. október 24., kedd

Japán csomó táska

 Mivel Zsófi duci (1,7 literes) uzsonnás dobozt kapott az oviban, ami nem fér bele a Miki egeres táskájába, kellett varrni egy másik táskát is.
Régóta szemeztem a "japanese knot bag" nevű csodával, és most kerestem hozzá egy videót is (számtalan van). Aztán átalakítottam a dagadt dobozhoz a méreteket, és az alját is dobozformára szélesítettem:

Csomó pedig attól lesz, hogy a hosszú fülét áthúzzuk a röviden, és így szállítjuk:

A táska magasságát dupla dobozméretre varrtam, hogy ha mást is kéne hazafelé hozni (pl. feleslegessé vált pulóvert), az is beleférjen a doboz tetejébe:

A kék bélésre egy új virág jelölő került, ez is még Zsuzsi tavaszi beszerzéséből, mosolygós százszorszép:

És ilyen csini használat közben. Nem hiszem, hogy több példányt még varrok ebből a fazonból, egy-két részlete nem kedvemre való. De uzsonnát hazaszállítani az oviból pont jó lesz! :)

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése