Oldalak

2023. március 6., hétfő

Mentsük meg a portól!

 Mielőtt még egészen belepné a por szegény szövetkockákat /már késő.... :o) /, felszedtem sorokba, hogy majd lehordjam összevarrni:

Mielőtt azonban elmozdítottam volna, mindegyik sor első kockájára rávarrtam egy naptárból kivágott számot, hogy ne keveredjek el a sorokkal:

Aztán egyik műanyag doboz teteje épp jó méretűnek bizonyult három-három sor szállításához (mert Zsuzsi a steppeléshez háromsoros csíkokban kéri az előlapot):

Három sor vasalás után a lépcső "kiskapuján" (Zsófi felmászás és leesésvédő):

Első három sor összevarrva, csodálatosan pontos illesztésekkel (nincsenek illúzióim, nem én voltam pontosabb, mint eddig, hanem a felhasznált szövetek tartották a formájukat és méretüket):

Még három ilyen egység vár rám, szóval...


Folt. köv.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése