Oldalak

2022. szeptember 23., péntek

Kis örömökből van a boldogság

 Újabb hét blokkot sikerült kiszabnom:

 
És megvarrnom (ez a piros közép nagyon megdobja a látványt!):

 
A téli szezonra vettem Zsófinak bélelt nadrágokat, és mikor mosáshoz kifordítottam, ezzel szembesültem:

 
Én értem, hogy "olcsó" és hogy egy szezont hordja a gyerek, de ez így szerintem akkor is gáz. Ha már géppel varrták be a kifordító lyukat, legalább a széleket hajtották volna be... No, így nem hagyjuk, már csak azért sem, mert Zsófi ugyan egy szezont hordja, de aztán továbbadjuk, ahhoz meg normális állapotba hozzuk.
Kibontottam a varrást (sötét cérnával volt varrva ráadásul...), befordítottuk a széleket és Zsófival megvarrtuk. Én beszúrtam a tűt és Zsófi kihúzta:

 
Ugye, hogy mindjárt máshogy néz ki, és csak öt perc közös munka volt vele:

 
A konyhában is rekordot döntöttünk szerintem, mivel egy ebédben ötféle zöldséget ettünk (hmm, talán a zöldséges bolognaimban több is volt...). A borsólevest petrezselyemmel és sárgarépával tömtük tele, utána meg sütöttünk ilyen kis fánkocskákat:

 
Amik valójában leginkább a krokettre emlékeztettek, és főzőtökből meg karfiolból voltak, főzve, turmixolva, tojással, teljes kiőrlésű liszttel, sóval, kaporral, borsikafűvel és egy kicsi zsemlemorzsával összekeverve, olajban kisütve:

Nekem is nagyon ízlett és Zsófi is zabálta, bár szerencsémre ő amúgy is falja az összes zöldséget, amivel eddig kínáltam. :o)
Zárásként pedig újabb hét blokk kiszabva:


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése