Oldalak

2020. szeptember 8., kedd

"Őszi éjjel izzik a galagonya..."

 Úgy látszik, hogy most már  a pirosat sem tudom színhelyesen fotózni. :o) Sógornőmnek megtetszett a telefontokom, és megkért, hogy neki is varrjak egyet, de neki "nagyon nagy" az okostelefonja. A fekete szín mellé pedig lilát vagy pirosat kért. Szerintem ő sokkal inkább piros lány, mint lila, de azért előszedtem a legjobb piros és lila anyagaimat. Aztán megkérdeztem a páromat, hogy szerinte melyik legyen... mire ő azt válaszolta, hogy az, amelyik nekem a legjobban tetszik. Kikezdhetetlen logika... :o)

Így került belülre élénkpiros kapros anyag (sajnos tépőzáram csak narancssárga volt, de elfogadhatónak tűnik):


Kívűl a betűhöz egy másik, szintén a fényképnél sokkal élénkebb maradék anyagból használtam, valamint a tépőzár alsó fele (nem látszik sajnos) fekete lett, hogy a feketén ne virítson a narancssárga:


A legviccesebb az az egészben, hogy most, visszanézve a saját telefontokomra mutató linket, épp akkor próbáltam ki először a banános muffin receptet, amiből most körtés változatot sütöttem. :o)

Három nadrág felszabdalva vár a vasalóállványon, velük...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése