Oldalak

2020. szeptember 11., péntek

Három nadrágból két táska - első rész

 Szükségem van két nagy táskára, de ahelyett, hogy a boltokban néztem volna körül, inkább a farmeros dobozt túrtam át. Elő is szedtem három nadrágot, kettő csajos fazonú divatnadrágot és egy nagyon bő szárú farmert.
Ezekből lett az egyik, a nadrágszárról mentett mintákkal a két oldalán:

Mivel a minták az egyik  száron alul, a másikon csípő magasságban voltak, az elhelyezésük a táskán azért esetleges, mert nem volt hely középre szabni őket, de engem ez nem is zavar.



 Ez a sötétebb fotó pedig helyesebben mutatja a színeket is:



 Mint mondtam, nagy táskákat akartam, ebbe itt beleférne négy kétliteres üdítős üveg... tehát nem kicsi:



Máris készül a párja, egy hasonló fazonú, ám kevésbé díszes, sötétzöld nadrágból és a farmer másik szárából, de közben kipróbáltam egy régóta tervezett ételt is, a káposztás vakarékot:
 

Recept az egy.hu-ról: https://egy.hu/gasztro/kaposztas-vakarek-107467



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése