Oldalak

2019. december 17., kedd

Idei sorozatvarrás (avagy ismét üzemel a manógyár)

Az idei karácsonyra vajon mit kap mindenki ajándékba? :o)


 Hozzáteszem, ebbe a projektbe bele se fogtam volna, ha nekem kéne ennyi párnabelsőt varrnom és tömnöm, de szerencsére ettől megmenekültem egy szuper bolt, az Old Blue segítségével. Ez bizony a reklám helye, van náluk farmerből minden, amit ki tudsz találni. De én most csak alapanyagért mentem, sokféle párnabelsőt is lehet venni náluk, a hab a tortán, hogy az áraik is szuperek. Ugyan vehettem volna kész farmerhuzatú díszpárnákat is, de azért abban hol az én kezem? :o)
Elsőnek a három fiúét készítettem el, szabtam 75 kockás kockát és kirakóztam velük többfélét, aztán egy kiszanált pólóra steppeltem a már kész előlapokat:


 Ennél a pólónál ráadásul olyan szerencsém volt, hogy nincsenek oldalvarrásai, így mindjárt mind a három blokk ráfért.
Aztán gombolós hátlap került mindegyikre, és ilyen helycik lettek a pufi párnákkal megtöltve:


Már csak nyolc van vissza a lányoknak... vagy meglátjuk, még kinek is kell ajándék.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése