Oldalak

2019. december 8., vasárnap

Alíz

Régen nem varrt minta került elő, Annamari kalapos Zsuzsi képet kért tőlünk. A paraméterek azok voltak, hogy ne fehér alapon legyen, és rózsaszínek legyenek a darabkák. Itt már a keretet választjuk ki:


 Néha nevet is hímeztünk a képekre, ezúttal is így történt, Alíz-nak személyre szabva (inspiráló képet is kaptunk a kishölgyről, csuda édes baba). A hímzéshez régen 3-4 szál varrócérnát használtam, azokat a színeket, amikkel felvarrtam a rátétmintát. Ezúttal azonban egy színnel varrtam fel mindent, hogy jól látszon a rózsaszínes beütésű bézs háttéren a kiválasztott szürke anyag is (ruhácska), ezért a hímzéshez egy rózsaszín hímzőcérnát vettem elő. De mivel nem volt tökéletes a színe, hozzáfogtam mégiscsak egy szálat az applikáláshoz használt cérnából is:


 Ugye, hogy kellett is az a plusz:


 Még az akasztója is rózsaszín:


Most pedig egy újabb kamionos táskának állok neki, ez is ajándék lesz valakinek karácsonyra...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése