Oldalak

2018. november 3., szombat

Egy kényelmes fa szelet

Párom targoncás, és bár rendszeresen karbantartják, szükség esetén cserélik is az ülését, azért télire jó szolgálatot tesz rá egy vastag ülőpárna. Tehát varrtam neki...
Ebben a menő csíkos huzatban több réteg töltelék is van, felül szivacslap, alatta polárfecnik és szivacstörmelék. Ha idővel elvékonyodik sincs gond, a huzatba befér mellé egy újabb vastag szivacslap:


 A huzat természetesen farmerból van, az jól bírja a strapát és még UV-álló is, így hát néhány nadrágszárból hamar össze is foltoltam. De díszítés nélkül nem hagyhattam, főleg miután Zsuzsi mondta, hogy látott fa szeletnek kinéző párnát, az milyen jó lett volna (nem lett volna jó, kicsi, és hamar tönkrement volna a fokozott használatban).
Megpróbáltam hát én kreálni rá egy fa szeletnek látszó foltot. Nem sikerült, ugyanis a tulajdonos virágnak nézte... :o)


 Pedig majd elszédültem, míg három váltott színnel ráspiráloztam az évgyűrűket (amik persze nem spirálisak, de ki akart annyiszor kört varrni, és elcsomózni a szálakat, meg eldugni a csomókat???):


Most pedig újra előbányászom a boksz-kesztyű mintákat, mert Virág anyukája újra ötletelt.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése