Oldalak

2018. augusztus 7., kedd

Marigold

Magyar nevén: bársonyvirág. :o) vagy a Hotel Indiában, bárhogy is, ennél a varrásnál a kiindulópontot piros és lila alapon aranyszínű virágos dekorvászon maradékok adták, a színekre és a festésük módjára bármelyik viszonylatban reflektál a Zsuzsi által kiötölt fantázianév.
A felhasznált maradékok Zsuzsi székpárna-huzataiból és a frissen levágott farmeremből adódtak össze.
Innen indultunk:


A szélesebb részekből kiszabtam két darabban a hátlapot, amit feltűnésmentesen próbáltam összeilleszteni, és a varrás piros cikkcakkal erősítettem meg:





Szabtam még ugyanonnan két pántot a tetejére a zsinórnak, aztán kockázni kezdtem a többi részét az anyagnak. Összevarrtam előlappá tizenhat kockát úgy, hogy nagyon keskeny farmercsíkokkal hoztam össze, vagy inkább választottam szét őket.



Kevertszálas vászonnal béleltem, és bordó zsinór húzza össze, valamint pántolja vállra. Marigold néven megvásárolható a meskán.


Míg varrtam, beszaladt Lauránk, és mindenáron meg akarta venni előre és látatlanban... Mivel úgyis nyakunkon a szülinapja, ez viszont felnőtt méret, kigondoltam, hogy varrok neki valami táskát ezekből a maradékokból, ni:


Akkor már fogyjon el teljesen a cafadék-maradék!


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése