Oldalak

2018. július 27., péntek

Hű társaim...

... a minyonok! :o)
Régóta esedékes volt, hogy magamnak is varrok egy nagy bevásárló táskát, mert két kisebb ugyan lapul a hátizsákomban mindig, de azokba tényleg kevés holmi fér (pl. csak pékáruk, csak pár zöldség-gyümölcs).
Mikor megkaptam bátyánktól ezt a turkálós, gyerekméretű paplanhuzatot, amin ömlesztve vannak kis cimboráim, már tudtam, hogy a sötétkék anyagom épp elég lesz hozzá bélésnek.
Muszáj mindkét oldalát megmutatnom, nehogy valaki kimaradjon a csoportképből:


 Jó méretes darab, a fülei 84 centisek, a pakolórész 42x42-es, amit a sarkokon be is csíptem, így még tágasabbnak tűnik benne a tér:


Az a pici fehér csík a kék anyag szövött és festetlen széle, pár millimétert belelógott a szabásba, de lássuk be, engem nem zavar a táska alján, és mi a valószínűsége, hogy a minyonokat fordítanám belülre??? :o)
Zsuzsitól legutóbb kaptam egy kiszabott neszeszert és a maradék anyagait, amihez igen jó társat találtam, viszont így túllövünk a terven és nem is egy, de mindjárt kettő, vagy még az is lehet, hogy az összes maradék felhasználásával három neszeszerrel...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése