Oldalak

2015. szeptember 26., szombat

Átszínezve

Sok képpel és kevés szóval! :o)

A történet tavaly kezdődött, mikor Andi megrendelte ezt a tányéralátét készletet:


Majd ott folytatódott, hogy újra megkeresett minket, egy második készlet tervével, ami abban különbözik az előzőtől, hogy most kapucsinós-kávés-bézses színekben szerette volna. A vásárlás és tervezést már mutattam egy korábbi bejegyzésben. Néhány sötét színű anyagot Andi zárt ki, a maradék kettőt akkor már én javasoltam, hogy vegyük ki, mert sakktáblát nem rakhattunk ki belőle, amúgy meg csak kiugrottak volna a világosak közül.
Külön hálás vagyok végtelen türelméért, hogy kivárta, míg elkészültek ezek:

Két személyre:





(megjegyzem, kettőre azért most is került szív, így egy sötét barna visszatérhetett a palettára)
Vagy épp hatra:




Ebédhez:




Vagy kávézáshoz:




Csokorban:




Vagy összerakva:




Netán feltekerve:




Cuki, apróvirágos hátlappal:




A végére már nekem is majdnem jobban tetszik, mint az eredeti színekben, pedig hozzám közelebb áll a drasztikus színezés, mint a pasztell árnyalatok. :o)

Máris egy újabb rendelés egy nagy visszatérőnktől, Csillától, de ez ezúttal határidősebb, tehát belehúzok...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése