Oldalak

2015. július 29., szerda

Valamit valamiért

Múlt héten két halásznadrág rövidnadrággá való alakítására kértek meg, de bevallom, egy dologért vállaltam: a leeső anyagdarabokért.



Már akkor tudtam, hogy ebből Eszti keresztlányomnak és a húgának fogok szoknyákat varrni. :o)
Bár első gondolatom az volt, hogy némi farmer derékrésszel hozom össze a leesett nadrágszárakat, és még lett is volna készleten megfelelően vékony farmer.
Azonban ma, pakolgatás közben kezembe akadt egy színes gumislepedő, és bár őrült ötletnek tűnt, kipróbáltam, hogy mutatnának más és más színű csíkjaival a szürke és kék kockák.


Ezen a ponton Zsuzsi véleményét is kikértem, miszerint túl elvetemült párosításoknak, avagy viccesen passzolónak látja-e a képeket:



Szerencsémre egy véleményen  voltunk, vagyis épp hozzánk illőnek látta ő is ezeket az őrülten vad kombinációkat!


De ki szerint ne mutatna a szürke mellett jól ez az élénk narancspiros???

Így tehát elkészült Eszti és Laura szoknyája, egyszerű gumis derékkal, lefelé némileg bővülő fazonban:



Én személy szerint odavagyok értük, majd meglátjuk, hogy a tíz-, és ötévesek ízlését is eltaláltuk-e velük.
Azonban pakolás közben kezembe akadt még néhány érdekes gondolatot ébresztő anyag, vagyis...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése