Oldalak

2015. május 31., vasárnap

A szakértő szakért

Varrtam az ikreknek egy-egy miniszoknyát. Hogy farmer legyen a felső fele és valami mintás az alja azt kitaláltam. Két választottam volt, Zsuzsival egyeztettünk, és arra jutottunk, hogy bármelyik jó lenne. :o)


Ezúttal a rózsaszín készült el, de nem vitás, hogy a pöttyös is sorra kerül előbb-utóbb.
Miután elkészültem az egyszerűen két csíkból álló, szűk állású miniszoknyákkal, gombolós gumis derékkal, még nem éreztem teljesnek a képet.
Ezért megnéztük, hogy festene némi farmer rátét a vászon részen:





Szóval kell rá! :o)
A szokásos virágok készültek, bár farmerból kissé macerásabb elkészíteni, mint vászonból:




A végeredmény, ez a színhelyes fotó:




Itt pedig a két szoknya:



A szakértő akkor jött a képbe, mikor már elkészültem velük. Ötéves Lauránk megtekintette a szoknyákat elölről, hátulról, meg is állapította, hogy szépek lettek. De szerinte középen elöl derékra kellene még egy szép kis masni. Szerintem nem kellene, mert az ikrek már tízéves iskolás nagylányok. Mire ő: de kérdezd meg tőlük! Mire én megkérdeztem.
Az ikrek szerint is kéne rá. :o)
Ezentúl meghajolok a szakértő mérhetetlen tudása előtt!


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése