Oldalak

2015. május 18., hétfő

A fura, kék falvédő

Mert, ahogy a Facebook-on írtam még az elején, nekem ezek a színek nem igazán illettek egymás mellé. De a megrendelő, Petra, ezeket választotta, hát én hazavittem, és beavattam, gondoltam, majd meglátjuk, mi lesz belőle. Véletlenszerű elrendezés volt a kérés, tehát miután kiszabtam a szükséges mennyiségű négyzetet, elkezdtem kirakózni vele, és hát, mi tagadás, így már tetszett nekem is. Még mindig nem az én színeim, de valahogy harmonikus lett. Petra is egyetértett, így innentől aztán mehetett a négyzetek összevarrása, egy keskeny keretezés, hátlapozás, steppelés, aztán végül a hátára elrejtett bújtató a felfüggesztését szolgáló fémrudak számára, két darabban, mivel 280 centiméteres hossza Petra ágyának két oldalát fogja keretezni. A bújtató felső szélét az előlap kerete mentén varrtam fel, az alsó szélét kézzel varrtam a helyére, duplán, hogy jó erősen tartson.
Ezek után már csak a fényképezés okozott gondot, még felfüggesztve sem volt egyszerű, nem is beszélve arról, hogy csak a telefonommal tudtam fotózni.

Ha arányaiban nem is pontos, de a kép nagyjából mutatja a majdani elhelyezés formáját is.
Azért mutatok egy közelebbit is, az anyagokról.
Jöhet a következő izgalmas varrnivaló (habár ebből maradtak ám némi fél kockák..., gondolkozom egy párnahuzaton...) :)

Folt. köv.


2 megjegyzés:

boGár krea írta...

Hatalmas munka! Minden szempontból... Gratulálok hozzá! :)

a Matula ikrek írta...

Köszönöm! Büszke is vagyok rá, és örülök, hogy a végére értem. :)

Megjegyzés küldése