Oldalak

2014. szeptember 3., szerda

Kerékkötők

Mindkét varrószobába betoppantak aljas lenge anyagkupacok, hogy feltartsák az egyébként haladós, szép, színes varrnivalók készültét. :o)
Nálam (Kriszti) egy kupac kiszabott függöny érkezett, hogy be kéne őket szegni. Mire elkészültem velük, vissza is kaptam, hogy mégis vitrázspálcás rögzítésük lesz, kéne rájuk bújtatót hajtani...



Nálam pedig (Zsuzsi) a csoportunk következő fellépőruhája alakul, ezt most magunk készítjük el. Én vállaltam el megint a beszerzést, és az anyag feldarabolását is. Meg akkor már le is cikkcakkoltam a vágott széleket, hogy a csajoknak ne legyen gondja rá, főleg, mert legtöbben kézzel fogják megvarrni az egyébként nem faksznis háremnacit (Burda szabásminta), meg a két oldalt a karnak lyukasra hagyott, csősál-szerű, kapucnis felsőrészt (egyelőre kép nélkül)...





----------------

De azért közben egy futó projekt el is készült.
Brigi keresztlányom mérsékelten hímzett (tesóknak könyvkötés, nyári munka, egyebek miatt kifutott az időből) tolltartója:


A végein kifelé varrtuk a koncepcióban passzoló, tehát hímzésspóroló bélést:


Bőséges lett a befogadóképessége /talán picit túlméreteztük? :o) /:


Közben a vasalódeszkáról szemrehányóan sóhajtozik egy már kiszabott megrendelés anyaga, tehát...


Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése