Oldalak

2014. szeptember 9., kedd

Jól jöhet

a foltos takaró mostanság. Hmm, visszanézve a blogon, ez a szépség két évig várta, hogy valaki befejezze. Most én lettem az a valaki, vettem hozzá flízt, meg hátlapot, lesteppeltem, körbepántoltam, és máris megvan a remek ajándék jövő heti vendéglátóinknak Székelyvarságon, a Baksa tanyán (hálistennek Kriszti beleegyezett, hogy elajándékozzam, mert illik Ajsa takarójához).

A kék csíkok mentén tűztem meg, aztán a kimaradt piros-fehér blokkokat a belső négy négyzet mentén.

Mivel a hátlap megvásárlásakor elfeledkeztem róla, hogy majd körbe, pántnak is kell anyag, ezt gyorsan pótolni kellett, szerencsémre a készleteim között találtam egy világoskék alapon piros pöttyös vásznat, ami pont jól illett a képbe. Huhh...
De mielőtt még elindulnánk a jól megérdemelt pihenésre, jöhet pár fellépőnadrág, azokkal...

Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése