Oldalak

2014. június 13., péntek

Narancsos párnacukorka

Elkészült végre a párnahuzat, épp időben, hogy még odaérjen (hajrá posta!) az ünnepelt névnapjára. :o)
Összefoltoltam a csíkos részt az előlaphoz:


Aztán kettévágtam, és közévarrtam az aplikált képes fehér sávot, majd rásteppeltem egy béléslapra, hogy tartós legyen.
Egyik adag tűzés:






A hátoldalon olyan cérnát használtam, amilyennel színoldalon varrtam, nehogy véletlen is felhúzza a narancs felsőszál a fehér alsót, vagy fordítva. Másik oldalon egy adag steppelés:





Tűzésvonalak a lány körül (itt keveseltem ennyit, úgyhogy később még felette és alatta is varrtam pár fehér vonalat, ami a kétoldali csíkokkal párhuzamos):





Végül a kész párna (párom duci nagypárnája is kicsi volt bele, mert itthon nem szabvány bolti párnáink vannak, hanem egy nagymamám által varrt és egy általam varrt), ami leginkábbis gyerekkorunk párna alakú, csíkos cukorkáira emlékeztet engem:





A hátlap nagy gerberákkal, és kissé átlapolt, ötgombos záródással:





Megmondom őszintén, először nagyon nem voltam kibékülve ezzel a színpárral, de a végére annyira megtetszett, hogy szívesen meg is tartanám. /közben máris érkezett egy rendelés, ugyanilyen párnahuzatra lilában :o) /
Viszont tornyosulnak a megrendelések és kívánságok, meg egyéb varrnivalók, tehát...


Folt. köv.



1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Szuper lett! De hát tudjuk, hogy tudtok! :)

Megjegyzés küldése