Oldalak

2014. június 28., szombat

A változás szele

Miközben ezt írom, majd jól elfütyülöm a Scorpions ideillő dalát, képzeljétek hozzá (képzelőerő-hiányosok indítsák el a youtubeon! https://www.youtube.com/watch?v=A4OwGez8ffU)

Szomorúan kell tudatnom, hogy ezt a randa kék szőnyeget többé nem láthatjátok a fényképeinken:





A mai nap bedobozolom a lakást, és majd' húsz év után kiköltözöm életem - remélem! - utolsó albérletéből!

Viszont dobozolás ide vagy oda, pont ma van párom szülinapja, aki nagy híve a foltos képeknek, legyenek azok bármily infantilisek. Tehát az egész heti futkozás, ügyintézés közepette (és munka mellett) találnom kellett időt, hogy elkészítsem az ajándékát.
Rutinosabbak a fenti képből már talán tudják is, mi készült... :o)
Minden nap szakítottam egy kis időt, így lépésenként alakult (igen, Mónika! ezúttal tényleg az alvástól loptam egy-egy órát reggelenként):




Egész héten sikeresen rejtegettem, és ma reggel hamar még le is tűztem:






Ez a kukac tehát az utolsó dolog, amit ebben a lakásban varrtam.





No, de majd az új helyen...


Folt. köv.





2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Én szerettem a kék szőnyegeteket! (az előző nekünk is pont ilyen volt).
Nagyon cuki a kis kukac!
Hát mostanában én is mást csinálok alvás helyett, de az nem varrás... :))

a Matula ikrek írta...

Ha saját lett volna, lehet, én is szerettem volna... :o)

Megjegyzés küldése