Oldalak

2014. január 20., hétfő

Murphy meg a suszter cipője

Avagy, ha én egyszer családi varrásba fogok, tuti befut egy rendelés is a meskáról... :o)
Épp nekiláttam ugyanis Zsuzsi farmertakarójára új előlapot összeállítani, mert a régi megkopott és foszlik helyenként (nem is értem. csak mert használják?). Szabogattam, kirakóztam, nem voltam elégedett, és folytattam volna néhány folt cseréjével innen:


 Amikor is levél jött a meskán, hogy a macis kötényes Zsuzsit meg tudnám-e akkorkában varrni, hogy 15x15-ös helyen elférjen. Előszedtem a mini Zsuzsi mintámat, fényképeztem a vágólapon, hogy két kis kerettel épp a kívánt méretet adja. De aztán bővült a kérés, új helyet szemelt ki a képnek Csilla, és oda már elfér az eredeti, de akkor már kért mellé két régebbi tündért is, őket:


 Rajtuk azonban szükséges volt némi módosítást végrehajtani, mert kilógnak a mérethatárból. Tehát hangyányit kicsinyítettem a mintán, és többször ellenőrizve a kész méret alakulását, elkészültek ők:


 Bizony, azt is egyeztettük, merre forduljanak! :o)


A csíny rendelés letudva, vissza a farmerekhez, mielőtt tesómról lefoszlik a takarója!


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szépek a Zsuzsik!

Megjegyzés küldése