Oldalak

2014. január 23., csütörtök

Sorról sorra

Nem is nagyon ragozom, a csíkokból párok lettek (aztán tűzés, hogy ne egyben kelljen rángatni hétszer a kész, méretes és súlyos fedlapot):


 A negyedekből felek alakultak (nagyjából itt tekertem másodszor harmadszor alsószálat) :


 Azokból meg az egész. Méretre szabtam a széleken, és körbecikkcakkoltam, egyrészt, hogy Zsuzsinak könnyebb dolga legyen majd a varrásnál, másrészt, hogy ne szöszöljenek és lógjanak tovább a szálak:


Nem-ferdére sehogyse sikerült fényképezni. :o) Se magamra tekerve, pedig muszáj volt felpróbálnom, milyen lenne szoknyának (mintha hordanék!)...
Mondanom sem kell, született néhány ötlet varrás közben, hogy még mit is és hogyan is a farmerok további apasztása ügyén, tehát...


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát nem semmi, végig cikkcakkoltad?! Türelmes vagy! Nekem nagyon tetszik!
Próbáld ki az ikertűs tűzést is egyszer, annak a fonákoldala cikk-cakk lesz, így eldolgozza a széleket, és kicsit gyorsabb...

a Matula ikrek írta...

Köszi!
Leginkább azért cakkoltam ám végig, hogy egyrészt szépen kifeküdjenek a varrások, másrészt, hogy valami színt vigyünk bele.
/az ikertűm amúgy se a barátom :o) /

Megjegyzés küldése