Oldalak

2013. október 16., szerda

Kék szoknya

Elkészült a kék kordszoknya is, akárcsak a zöldnél, itt is rakásokba osztottam az emeletes fodrok bőségét, de itt nem egy irányban hajlanak körbe, hanem a közepétől elöl kifelé, hátul befelé. A két alsó fodor némiképp kevésbé bő, mint az előző szoknyákon, mert így jött ki az anyagból. De sebaj, mert a méret szempontjából úgyis csak a legfelső csík körmérete számít. :o)

A konyhában meg maradék sült tökből kipróbáltam egy pogácsát, a krumplis pogácsa elvén, csak a főtt, áttört krumplit főtt, vagy sült, áttört tökbél helyettesíti. Mivel nem sok maradékom volt, a tésztát csak úgy kézzel formáztam, és lapítgattam. Olajban kisütöttem, és azt kell, mondjam, hogy finom, ki fogom próbálni rendes adagban is. 


Juhéjj, jövő héten szabadságon leszek, tehát sok varrás várható (általában feleannyi, mint amit betervezek)! :o)

Folt. köv.

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Klassz lett a szoknya!
Guszta a pogácsa!

a Matula ikrek írta...

Köszi Móni! :o)
A pogácsa nem csak guszta, de nagyon finom is, és rém egyszerű, az áttört főtt, vagy sült tököt egy kicsi sóval, és éppen csak annyi liszttel kell összegyúrni, amennyit felvesz, hogy már nyújtható legyen. Kb. fél centi vastagra nyújtani, kiszaggatni, bő olajban mindkét felét pirosra sütni. :o)

Unknown írta...

Szia én is Matula vagyok! :-) mi is szoktunk ilyen tökogácsát csinálni!

a Matula ikrek írta...

:)

Megjegyzés küldése