Oldalak

2012. november 10., szombat

Hétvégi konyha

Megint hétvégére jutott (vagy alakult ki) a konyhai ügyeskedés, úgyis mint, tarkabableves főzése (kép nélkül), sima, vaníliás muffinok sütése (a múlt héten felébe mirelit erdei gyümölcsöt szórtam, Zoli kedvéért, erre az "üreseket" ette, ki érti ezeket a pasikat?):
hát nem szép a tészta krémessége?
Kelt tésztából pedig ma szalonnás csigák, és virslis, néhol virslis-szalonnás (csak nem tehettem vissza azt az egy megmaradt szeletet a hűtőbe?) falatkák készültek.
Így néztek kis sütés előtt:

Így meg sütés  után, bár a csigákon ez nem látszik túlságosan, sajnos előbb ki kellett vennem őket, minthogy a tetejük megpirult volna,  mert az aljuk már vastagon megsült addigra, hála a tökéletlen sütőmnek.


A héten főztem megint sütőtök krémlevest is, egészen rákaptam. Most  aggódok, mi lesz velem, ha elfogy a piacról a tök?
Aggódás közben viszont újra munkába fogom hazakerült varrógépemet is.

Folt. köv.

6 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Tuti, hogy nem alszotok! Hihetetlen, hogy mindig varrtok, főztök és sütiket mutogattok! Nagyon guszta mind!

Ági írta...

Ablakomat kinyitottam, várom azokat a csigákat, hátha berepülnek :-)) most pont bekapnék egyet... :-)Még így pirulatlanul is!
Ági

Kriszti írta...

Gusztik a fogyós csigák. :D
Egy javaslat a tökéletlen sütőhöz: az aljára egy sima tetőcserepet tegyél. Én már legalább húsz-huszonöt éve (úristen de öreg vagyok) így használom a sütőimet és bevált.

a Matula ikrek írta...

Köszi lányok!

Móni, isten bizony alszunk is. :o)

Ági, küld.fény.post. :o)

Kriszti,köszi a tippet, de már van az aljában cserép és még így is kiszámíthatatlan. De nem baj, a sütemények azért jól szoktak sikerülni. ;o)

Maris írta...

Pedig én is a cserepet akartam javasolni :-D Az enyémben amellett még benne marad mindig egy olyan lapos tepsi is, bár az olyan nagyon sokat - gondolom - nem lendít a dolgon :-D

Van sok hely a fagyasztódban? Tartalékolj sütőtökpürét kis dobozokban, így nem lesznek elvonási tüneteid a sivár, sütőtök nélküli hónapokban, mert tudsz majd levest csinálni belőle :-)

a Matula ikrek írta...

Maris, köszönöm a tippet, nyersen, vagy főzve jobb fagyasztani? Bár gondolom, főzve, hiszen nyersen meg nem püré. :o) Ne is mondd, hosszú, sivár hónapokra kell számítsak? Így jár az, aki meggondolatlanul rászokik egy zöldségre! :o)

Megjegyzés küldése