Oldalak

2012. november 17., szombat

Benézek


Már megint két hétig készült valami, de ki számolja a napokat?! :o)
Több foltos oldalon láttam már hasonló hóember-applikációt, én is megrajzoltam a magamét, újabb meskás tányéralátétek készültek vele.
Móni-féle farmer alap, gépi applikálás, nyitott szélű eldolgozás körben...


 többsoros tűzésekkel körben, hogy ne burjánozzanak el a rojtok:



Kevertszálas kockás hátlapok:


A következő négy kiterítve várja, hogy varrjak tovább, és ne a számítógép előtt üljek, szóval...



Folt. köv.

7 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon szép és vidám lett!
Néha a számítógéphez is le kell ülni, különben hogyan láthatnánk azt a rengeteg alkotásotokat?!

Juhizs írta...

Gondoltam "benézek" Hozzátok :) ;)
Nagyon helyes hóemberke (bár, az igazit én még mellőzném egy darabig...)
Máskor világos(abb) háttér legyen alapnak fényképezésnél - a kedvemért - úgy még jobban érvényesült volna a fotón, mondjuk egy sárgán ;)

Bejus70 írta...

Tényleg jópofa! Ezen még az sem tud rontani, ha valakinek rácsöpög a kecsöpje!

a Matula ikrek írta...

Köszi-köszi!
Majd igyekszem háttereket beszerezni, ez nálam mindig a szőnyegen megy...

Vica írta...

Milyen kis vidám lett!
Csak havat is küldhetnétek a hóember mellé!
:-)

Mtunde írta...

Nagyon kedvesek lettek!

a Matula ikrek írta...

Köszi! :o)
Vica: hát legyen Nálatok hó, elég messze vagy... én még nem igénylem. B-)

Megjegyzés küldése