Oldalak

2012. október 6., szombat

Puskatok

Avagy milyen kitérőket nem teszek a varrás területén?

Zoli legújabb sportja az airsoft (ami olyan, mint a paintball, csak kevésbé maszatos), rögtön vett is egy puskát magának, amihez persze kell egy hordozótáska. Meg egy jó feleség, aki megkínlódik a határidővel, és a kísérletezős varrással.
De elkészültem vele tegnap estére, így ma el is vihette magával... én meg kaptam másfél szabadnapot, amíg őkelme ottalvós kúszó-mászó-lövős buliban van.
Ilyen kívülről:

Belülről meg bélelt, és - egyelőre - polifoammal merevített, és kötők, meg gumipántok vannak benne a különböző részecskék, meg a puska rögzítésére. Azt nem fotóztam, mert nem néz ki olyan jól, mint a külseje. :o)

Most pedig másfél nap a varrószobában, micsoda luxus...

Folt. köv.

1 megjegyzés:

Vica írta...

Nagyon jó lett!!!

Én horgászós szütyőkben utazom. :-)

Hűű, másfél nap alatt nagyon sokat lehet haladni. Tényleg luxus. :-)

Megjegyzés küldése