Oldalak

2012. augusztus 9., csütörtök

Masnik és virágok

Cukorfalatnak elkészültek a kistesói, Cukorka blúzok, kedvenc részletem rajtuk az alábbi képen tündöklik:


Párban járnak, egy rövidujjú és egy ujjatlan, virágapplikációkkal és csíkos ferdepánttal:

Együtt a meskán.

Ha pedig a felvarrt virágok kevésnek tűnnének, jöjjön néhány brokkolirózsa is!

Egyik kedvenc tévéadóm a Paprika tv, Jamie Oliver műsoraiból bármelyiket, bármikor, bárhányadszor...

De legjobban a vidéki sorozatát szeretem, mindig kapok valami inspirációt a főzéshez, főleg, ha zöldségekről van szó. A minap a spárgás lepényt készítette, aminek ugye már nincs szezonja, de a lepényt nem hagyhattam ki, hát elkészítettem brokkolival (amiről legalább biztosra tudom, hogy szeretem, spárgát meg még nem ettem) :

Réteslap bélés a jénaiba, rá a krumplipüré kicsit felturbózva tojással, sajttal, ebbe a brokkolik (mirelit változat, frisset abból se kaptam). Pirulásig sütni...

Persze felvágás előtt állni kéne hagyni kicsit, hogy összeálljon, de mivel délutánra megyek dolgozni, ilyesmire nincs idő, és nem folyik szét így sem:

Valaki egy szeletkét? :o)


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Monaline írta...

Nohát,ezek de kis édesek lettek! :)

Megjegyzés küldése