Oldalak

2012. január 7., szombat

Karácsonyfa bontás

Tegnap én is lebontottam a karácsonyfánkat, de előtte persze lefényképeztem. Idén egészen egyszerű volt, nagyrészt Kriszti és én általam varrt díszek ékeskedtek rajta, természetesen a Belindától kapott szivecske is, díszhelyen, sőt, anyukámtól elcsentem (na jó, kértem) egyet a legalább húsz éve, szintén általunk gyártott angyalkákból, ez került a tetejére.


Most nézem, hogy a tegnap jónak látszó kép messze nem adja vissza az eredeti látványt. Sebaj, majd decemberben ismétlünk. :o) (A fa ugyanilyen lesz, lévén, hogy ez egy műfenyő. Én őszintén szólva az ára miatt döntöttem emellett. Az igazi fák kétszer-háromszor ennyibe kerülnek, és aztán csak kidobjuk.) A kézzel készült díszeken kívül csak gömbök voltak a fán, tavaly, első, Zolival közös karácsonyfánkra utolsó pillanatban vadásztuk össze őket, karácsonyi vásáron, százas boltban, ahol csak találhattunk. Bár nem pont ilyeneket akartam eredetileg, most már mindet szeretem, ilyen vegyesen, ahogy vannak.


A kedvenceim a nagyobb, piros kockás hátterűek.



Plusz végre lefényképezésre került Zolim ajándéka is, az általa választott, gyönyörű tarsoly:



Így aztán én is bekapcsolódtam, ha nem is előre megfontoltan, a vásárold magyar készítőtől az ajándékokat mozgalomba. Ez a csodás darab Révész P. László műve, és a tarsolyokon kívül még számos csuda szépséget találhattok az oldalán.

Most pedig megpróbálok felzárkózni Krisztihez, aki már rengeteget varrt az idén...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése