Oldalak

2012. január 11., szerda

Feltöltés

Zsuzsim szerint kevés volt a rózsaszínes Zsuzsi kép a meskán, hát nekiláttam feltölteni a készletet.

Bár a képeket nézve kissé elkalandoztam az eredeti színtől, de nekem tetszenek. Ez a minta egyszerűen megunhatatlan. /Aki netán mégis unja, ne nézze! ;o)/



Amíg varrtam, megvettek néhány másik színűt is, pluszban egy nagyon-nagyon lelkes hölgy fontolgat 14 (!!!!) névvel hímzett Zsuzsit, Billt és tündér Zsuzsit fogadni a családjába, szóval a héten ellepik a szobát a csajok (és fiúk)(és tündérek), tehát...


Folt. köv.

8 megjegyzés:

Erika írta...

Ez jó hír, várjuk a döntés eredményét is :)

Hegemony77 írta...

Tényleg nagyon jók, nem csodálom hogy veszik!

Ledorka írta...

Tényleg mind más. :) Édesek. Drukkolok, hogy a hölgy komolyan gondolja. :)

a Matula ikrek írta...

Köszönjük! :o)

Belinda írta...

Bárhol is kalandoztál, gyönyörű a hozott a vásárfia! :)

Ili írta...

Lányok! Remélem nem haragszotok. Az akasztó ötletét elloptam tőletek!
Nagyon jó ötlet, gratulálok!!!
A képek nagyon szépek, mindig megcsodálom őket!
Én is nagyon szeretem ezt a figurát alkalmazni!

a Matula ikrek írta...

Kedves Ili,
Ez nem saját ötletünk, mi is úgy láttuk valahol, tehát vidd, és használd bátran! :o)

Ili írta...

Köszönöm szépen!

Megjegyzés küldése