Oldalak

2011. augusztus 17., szerda

Mi újság?

Mondjuk egy táska.


Hogy az nálunk nem újság?


Dehogynem! Ha az újságos anyagom maradékából készül, mint például ez itt:

Fehérrel steppelve...


Az eredeti kistáskáknál nagyobb, ám a nagyolásnál kisebb méret.


Rózsaszín csíkos béléssel, újságos zsebekkel.



Férfiember kérte barátnőjének, ha nem is pontosan, de kábé ennyi kitétellel: ne legyen se túl kicsi, se túl nagy, és ne legyen túl világos. Ezek igen pontos paraméterek ugye? :o)


Végül néztünk fotókat, eljutottunk odáig, hogy az az újságos jó lenne, de kicsit lehetne nagyobb. A rózsaszín bélést már én találtam ki, mert annyit tudok a leendő tulajdonosról, hogy ezt a színt is szereti, gondoltam a nelegyentúlvilágos-táskába azért kerüljön némi szín, egy kis vidámság... ez a csíkos anyag meg már igencsak régóta várta sorát, mert rózsaszín, fehér és fekete csíkos, amely színhármas nem tette könnyen felhasználhatóvá.


Szolgálati közlemény (mert annyian kérdezték már): sajnos nem tudom, manapság hol szerezhető be ilyen újságmintás anyag, az enyém egy évekkel ezelőtti vásárlás maradéka, vagy a veszprémi Rőfösből, vagy pesti valamelyik méteráru boltból. Ha valaki mégis vett a közelmúltban ilyesmit, légyszi, kommentelje ide, hogy közkinccsé tehessük a lelőhelyet!

Aztán meglátogattam a turkálót is, széles választékból kevés zsákmánnyal tértem haza, persze abszolút nem azzal, amiért indultam, viszont ezt a két szépséget nem tudtam otthagyni:






Ma pedig rétest sütöttem ebédre, de csak mert muszáj volt... Mert kaptam egy kis doboz szedret, és sok körtét, és még több almát, réteslap meg épp volt a boltban, amilyet szeretek, hát meddig tart összedobni egy almás-fahéjas, és egy körtés-szedres tekervényt? Nos, húsz perc míg feltekered, és húsz, míg megsül...




Az almással nem lehet tévedni, ha elég savanykás az alma, és nem felejtjük ki a fahéjat, viszont a szedres-körtéssel nem voltam elégedett, mert bár pontosan olyan egyszerűen-különleges, amilyennek hangzik, de nekem túl édes lett a töltelék. :o)




Majd miután be is faltam néhány szeletkét, indulok is vissza a varróasztalhoz, mert...


Folt. köv.



3 megjegyzés:

Vica írta...

Szerintem a meglepi nagyon fog tetszeni a leendő tulajdonosának.

A rétestől megindult a nyáltermelésem. :-)

Erika írta...

Nagyon jól mutat az a táska, kíváncsi vagyok, hogy az új tulaj vajon elégedett volt-e vele ... szerintem igen :)

Hegemony77 írta...

A táska fantasztikus! Engem is érdekelne hol lehet ilyen újságos anyagot venni! Szépek a turkálós anyagok is! Az utolsó két képet pedig nem kommentálom... (megyek a konyhába)

Megjegyzés küldése