Oldalak

2011. június 20., hétfő

A tigris nagyon cakkos állat

Ezt akkor állapítottam meg, mikor az első, rendelésre készült hippitáska oldalaihoz steppeltem az anyagot a flízre.

A fazon szinte ugyanaz, külső zseb, ügyelve a tigris kikerülésére:



Másik oldal, még vadabb állatokkal:


Bélés, szintén cipzáras zsebbel:


És az új, egyre szebben sikerült tetőlap, ezzel már elégedett vagyok:


Mint már fentebb is látni, sajna a tigrises anyag kissé kevésnek bizonyult, de szerencsére akadt a talonban hozzá passzoló nadrág, amit azonnal szét is vágtam a nemes ügy érdekében. Viszonylag kevés helyre kellett az egyszínűt szabnom, igyekeztem is nem látható helyekre tenni, mint például a pánt belseje, meg a tetőlap.


A végeredmény pedig:



Most nekiesek a másik, Zsuzsi által választott textilnek, ugyanilyen táska készül belőle, de majd a minta miatt az arról készült fotókkal...

Folt. köv.







1 megjegyzés:

Belinda írta...

Fú nagyon jó!

Megjegyzés küldése