Oldalak

2010. december 22., szerda

Titkos infók Belindáról

Azoknak, akik még nem találkoztak vele, most megmondom a tutit.
Múlt héten találkoztam végre élőben is Belindával, és meg kellett állapítanom, hogy nem csak, hogy nem az az anyakirálynői termet, ahogy SZÉLTÉBEN-hosszában terjeszti magáról, de sokkal inkább Bors néni jutott eszembe róla.
Ahogy beszélgettünk, és néha elkuncogta magát, még inkább.
Tehát Belinda=titkos Bors néni!!!
Belinda, szoktad dúdolgatni, hogy "Fent-fent, legfelül,/ott, ahol a varjú ül/Bors néninek háza van..."? :o)
Akik pedig ismerik Belindát: egyetértetek? :o)

Folt. köv.

3 megjegyzés:

Aledi írta...

Én is csak virtuálisan ismerem, de úgy érzem ez a Bors néni talál rá :)

Belinda írta...

A mindenét! Matuláék fórumot nyitottak rólam?:) És csak most veszem észre! Mert nem nézegetem a kedvenceim bejegyzéseit! Micsoda vétkes mulasztás!:) Ez a Bors néni dolog nagyon megtisztelő (Dayka Margit után új Bors néni akadt: Molnár Piroska a Kolibriben:), és mindkét Belinda belefér.:) Én is készültem egy bejegyzésre a taliról, csak essünk túl a karácsonyon.:)

Mamis írta...

Boldog karácsonyt kívánok!

Megjegyzés küldése