Oldalak

2011. június 28., kedd

Tervek és tények

Két hete (te jó ég, hogy repül az idő) szabadságon voltam, hat napot a varrószobámban tölthettem, minimális egyéb tennivalóimon túl.
Természetesen jó előre elterveztem, hogy miket is fogok megvarrni, be is vásároltam hozzá még előtte pénteken, ismét a Hunyadi utcából cipeltem haza egy kisebb kupac, kb. 10 méter anyagot, hazafelé még némi rövidárut is beszerezve mellé.



Első célom a hamis foltos takaró elkészítése volt, vagy legalábbis a steppelésen túl akartam esni. Ez utóbbi, mondjuk, sikerült is. Bár jóval több időmet és türelmemet vette igénybe, mint szerettem volna.
Zsuzsi barátnőmnek épp egy piros nadrágon dolgozunk, azt sikerült próbakész állapotba hozni, és a próbát is megejtettük.
A magamnak, e nyári megkeresztszülősödésünk alkalmára és a keresztelő helyére való utazáshoz tervezett, két nyári ruhám addig jutott, hogy beavattam az anyagukat, és kiválasztottam hozzájuk a szabásmintákat a Burdáimból.


A kék rózsásból ez a viszonylag sima fazon lesz:


A piros pöttyösből pedig ez:


Megengedtem magamnak némi luxust, hogy leendő Meskás árucikkekhez, pár gyerekruhához is vegyek anyagokat, emiatt aztán a pöttyösből is többet vettem, mert passzolt a többihez. Nem helyes kis párosítások?



A kék rózsás ruhához vett gombokról pedig kiderült, hogy az aranyos, kalózos anyaghoz is egészen jól passzolnak.


Varrásból ugyan nem fért bele annyi a szabad hétbe, mint szerettem volna, az anyagok azonban felülmúlták az elképzeléseimet, mert például a kalózosból már kiszabtam, amit elterveztem, aztán a maradékból még egy kis ruhadarab kijött, és Krisztinek is jut néhány értékelhető darab foltolni.
Ha végre kedvem szerint eljutok ezen szépségek folytatásához, a részletekkel...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése