Oldalak

2024. október 7., hétfő

Kötény kavalkád

 Az úgy volt, hogy mikor az ovinak varrtam a naposok kötényeit, Zsófi kért egyet itthonra, elöl két versenyautóval, a hátulja tiszta fehér:


És akkor én meg kitaláltam, hogy a jelmezes kosarakba is jól jöhet néhány színes kötény az oviban, de ezeket már kétoldalasra szabtam.

Turkáltam az anyagaim közt, hogy mi lehetne jó. Kerültek elő színes mintások, kerestem fiúsabbat, lányosat, uniszex-et... :o)

Persze mindegyik párosításból két darabot varrtam, hisz két csoport van az oviban.

Kicsit elszabadultak a dolgok ezen a ponton, végül Zsófiéval együtt 11 darab készült el, ami azonban 22-nek is számolható, hisz mindegyiknek mindkét oldala használható:

Zsófi épp a napokban örvendeztetett meg azzal a kijelentésével, hogy a múltkori kistáskákat milyen sokat használják, és mennyire szeretik, így ezúttal is pozitív fogadtatásra számítok.

Remélem, mindenki megtalálja majd a kedvére valót!

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése